31- این دو ماه

بنام خدا

بعد کلی وقت مینویسم

این مدت هم بودم و وب همه رو خوندم ولی حس نوشتنم نبود

اول از همه عید رو بنویسم که امسال خیلی خوب بود هفته اول همش با خاله ها بودم به گردش و خوشگذرونی بود

شبا تا 2-3 بگو بخند داشتیم و روزا همش وعده که اینجا میریم اونجا میریم ولی هیچ جا نرفتیم ولی خوش گذروندیم

هفته دوم داداشی اینا اومدن و با اونا هم خوش گذشت

کلا امسال متفاوت بود

همون روزا هی میخواستم بیام و بنویسم و جزئیات رو هم ثبت کنم ولی خونه فرصت نبود کلا  سر کار هم که از شنبه هفته دوم اومدم هم ارباب رجوع زیاد داشتم هم کارای اسفند رو باید انجام میدادم

اسفند هم که غوغا بود یعنی از 8 صبح که میومدم بکوب کار میکردم تا خود 5-6 عصر دریغ از یک لحظه استراحت

دقیق عین ماشین کار میکردم و فرصت گزارش نویسی نداشتم و باید اولین روزای کاری تمام حساب کتابا و گزارش ها رو رد میکردم

2 بارم کوه رفتم تو این یه ماه و نیم

یه بار رفتم کامتال ( یا به اسم علمیش میشه پارک ملی کنتال ) که فصلش بود و هوا عالی عالی

امسال با دفعه های قبلی که رفته بودم کلا فرق داشت هر مدل هوایی رو دیدیم باد بارون برف و آفتاب مه

خیلی خوش گذشت

هفته پیش هم 5 شنبه و جمعه رفتیم دوره مقدماتی کوهپیمایی دوره خوبی بود یه سری چیزایی گفتن که لازم بود و نمیدونستیم یه سری چیزا هم تکراری بودن  دوره هم تو کوه بود هر دو روزش رو بارون گرفت مجبور شدیم از نصف مسیر برگشتیم و رفتیم یه جای دیگه

رانندگی رو هم که اسفند ثبت نام کرده بودم شروع کردم تئوری رو گذروندم و مونده کلاسای رانندگی که اونم 4 جلسه شو رفتم  به گفته مربی وضعم خوبه و بد نیست ولی خودم راضی نیستم دستام و پاهام زیاد هماهنگ نیستن و بعضی کارارو با تاخیر انجام میدم

تو این 2-3 ماه یه حرفایی بوده ولی به هیچ نتیجه ای نرسیده

منم از یه چند وقت پیش یه کاری رو شروع کردم نمیدونم درسته یا اشتباه نمیدونم آخرش چی میشه که این روزا هم جدی تر شده ولی فقط از خدا میخوام اگه به صلاحمه ادامه داشته باشه وگرنه خودش مثل همیشه یه بهونه ای جلوم بزاره

از هر دری یه کلمه نوشتم امیدوارم که از این به بعد زود زود بنویسم

یه چیزی بگم من کلا لاغرم البته نه لاغر مردنی نه متوسطم و معمولا هم آرایش نمیکنم و یا خیلی خیلی کم میکنم این باعث میشه من سنم کمتر از سن واقعیم دیده بشه و جدیدا این شده برام یه کوچولو مشکل 3-4 تایی کوچیکتر از خودم به پستم خورده و هربارم که گفتم من سنم فلانه باور نکردن

خدایم عاقبتمون رو به خیر کن