56- دفتر

پارسال همین موقع ها یکی اومد پاسش رو نیاورده بود با زبون ریختن و خودشو به بچه مثبت زدن راضیم کرد که مدارک رو صادر کنم و فرداش برام فکس کنه چون سابقه داشت و پاسش عوض نشده بود زدم و ازش قول گرفتم که حتما برام فکس یا ایمیل کنه

فرداش شد خبری نشد پس فردا و ... چند روز گذشت زنگ زدم داداش چی شد پس

گفت وای یادم رفته بود الان میفرستم  الان فرستادنش باز چند روزی طول کشید ی فکسی فرستاد که کمی از سیاه روشن تر بود هیچیش مشخص نبود دوباره زنگ زدم که این ناخوانا هست لطف کن کپی خوانا بگیر از رو کپی فکس کن گفت باشه و دیگه خبری نشد

تو این همه مدت عید شده بود دیگه و همه اینا بعد عید اتفاق افتاد من هرچی به این  زنگ زدم آقا رد تماس داد بیشتر هم افتاده بودم رو دور لج که یعنی چی گفتی من کاررو انجام دادم الان خودتو میزنی اون راه

دیگه جواب نداد و من بی خیال شدم گفتم یه روزی میاد از اینجا رد میشه

و اون روز امروز اول صبح بود طرف اومد خیلی شک و پیک گفت تمدید میخوام گفتم مدارک رو لطف کنید تا مدارک رو داد دیدم بعلهههه  خودشهههه

و زود پاسش رو گذاشت رو میز

گفتم انگار امسال تکمیل اومدین گفت چطور

گفتم شما یادتون میره چون کارتون انجام شده بود ولی من یادم نرفته پارسال قرار شد برام فکس بزنین که ... زدین

از هر دری وارد شد که من فرستادم نمیدونم من دادم فلان جا دید با جزئیات تمام یادمه چی به چیه

گفت خانوم شما چرا همه چی یادتونه بعضی وقتا آدم ریست میزنه و بعضی چیزارو فراموش میکنه

گفتم اون آقایونن که چیزی که به نفعشون نباشه رو یادشون میره خانوما هیچی یادشون نمیره

خلاصه که دید از دستش عصبیم مدارک رو داد عین بچه ای که ترسیده باشه رفت وایستاد یه گوشه سالن تا کارش تموم بشه

موقع رفتن گفت سعی کن بعضی وقتا ریست کنی منم گفتم شمام سعی کنین همیشه خوش قول باشین


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد