47

قبلا نزدیک ما یه قسمتی بود سه تا کارمند آقا  داشت  2 تاشون خوب بودن و حضورشون برام فرقی نداشت درحد سلام علیک و احوال پرسی بود ارتباطمون ولی یکی دیگه خیلییییییییی خز بود و بعد سلام علیک هربار یه حرف الکی پیدا میکرد و دو ساعت حرف میزد روم نمیشد بگم نمیخوام زیاد حرف بزنی ولی معمولا جوابی میدادم که خودش بفهمه بعضی وقتا میفهمید و میرفت بعض وقت نمیدونم نمیفهمید یا خودشو میزد به اون راهاکثر جوابای من بهش بله همونجوریه و حق باشما هست بود

ولی بعد یه مدت اون قسمت رو از اینجا انتقال دادن به قسمت دیگه و من فراوان خوشحال شدم یعنی خیلی هاااااااا

ولی الان چند روز بود میگفتن میخوان باز یکی از اتاقا رو بدن به اون قسمت هی میگفتم خدایا اون آقاهه نیادفقط

که دیروز عین هویچ اومده میگه سلام ما بازهم میایم که همسایه بشیم با شما و کلی توضیحات که چرا داریم میایم نگفتم آخه به من چه

تو دلم گفتم چشمم روشن شد دیگه باز - گفتم عه انشالاه خوب میشه براتون

دید جوابی نمیدم گفت فعلا من برم

خدایا تو این سازمان بیکارتر از اینم هست آیا - البته بیکار زیاد هستا خیلی زیاد ولی به اندازه این آقا نه فکر نکنم

46


5شنبه تولدم بود بی هیچ اتفاق و کار خاصی حتی بدون کیک و شیرینی

روز قبلش دوستم پیام داد و تبریک گفت دوست عزیزی که که همیشه و تو هر موقعیتی حضورش برام مهمه حتی برای شنیدن حرفام و هیچی نگفتن

فقط صبح خاله ام زنگ زد و تو گروه خانوادگی نوشت پشت سر اون یکی از فامیلا نوشت سالگرد عقد ما هم هست و بقیه هم همونجا پیام دادن زن داداش همونجا نوشت مبارکه

خاله بزرگه برا فامیله نوشت مبارک باشه ولی اصلا به روی خودش نیاورد که تولد منم هست دخترش همه حرف بی ربط زد که یعنی اصلا برام مهم نیست

بقیه دوستام بعد اینکه تو اینستا نوشتم تولدمه تبریک گفتن

آدم کینه ای نیستم و سعی میکنم به چیزایی که بهم ربط نداره هیچ واکنشی ندم دوست هم دارم وقتی با کسی حرفم میشه بین خودم و اون طرف بمونه بقیه دخالت نکنن

با دخترخاله که حرفم شده بودمامانش خواسته بود دخالت کنه که خاله وسطی گفته بود تو کاریت نباشه و بزار بین خودشون باشه

موقع تولد دختر خاله خاله بزرگه زنگ زد که امروز تولد داریم گفتم مبارک باشه گفت بهش تبریک گفتی گفتم نه گفت تو بیخیال شو یه پیام تبریکی بفرست فرستادم ولی هیچچچ جوابی دریافت نکردم بی خیالش شدم و کاریش نداشتم موقع دیدنش یه سلام علیک و تموم

ولی مامانش که باشه خالم همیشه باهم در ارتباطیم و هی زنگ میزنه و کاریمون باشه بهم دیگه میگیم حداقل انتظارم اینه تو همون گروه مینوشت مبارکه که ننوشت پس مهم نیست میره تو لیست افرادی که از این به بعد کاری باهاشون ندارم فقط سلام و احوالپرسی کافیه

تا امسال که گروه و این حرفا نبود برام زیاد مهم نبود که کسی بهم تبریک بگه یا نه ولی اینکه تو جمع گفته میشه و هیچ واکنشی دریافت نمیشه یعنی ...


شبها میریم پیاده روی مسیر برا ما خیلی نزدیکه ولی بهتر از هیچیه