11 اداره

اتاق من تو هم کف یه اداره هستش که طرف راستم باجه بانک هست سمت چپم نماز خونه و آبدار خونه و امور مالی اداره به شکل مثلثی هستن 

جلوی اتاق من هم میشه سالن اون قسمت و بعد اونم میشه سالن اصلی اداره که ورودی کل اداره هست

اینا رو گفتم بگم که من درست درست روبروی انتظامات اداره هستم

تا به حال یه انتظامات داشتیم از وقتی اون یکی قسمتا رو آوردن به طبقه های بالایی بیشتر وقتا دو انتظامات هستن و بعضی وقتا سه تا

بعضی هاشون خیلی خیلی خوبن و اصلا نشده ببینم که زل زدن نگاه میکنن

یکی دوتا هم بودن که خودشون نیاز به انتظامات داشتن که علاوه بر نگاه کردن های خیلی بد هر ازگاهی یه تیکه ای هم میومدن که خدا رو شکر اونا عوض شدن و این طرفا فعلا پیداشون نیست

یکی دوتا هم هستن خوبن ولی خیلی پر حرفن و احساس خودمونی بودن دارن

ولی امروز از اون روزاست که سه تا هستن و یکیشون از قبل بوده و میشناسه ولی اون یکی دوتا هنوز در مرحله کشف هستن

از صبح هر موقع سرمو بلند کردم دیدم حداقل یکیشون داره نگاه میکنه

از اینکه اتاقم روبروی انتظامات هستش خیلی راضیم هرچی باشن اسمشون انتظاماته و ارباب روجوع رو وادار میکنه که مراعات داشته باشن تو رفتاراشون

این اداره و چند نفر از کارمنداش تازگی ها خیلی در تلاش بودن که بگن این دفتر باید به اداره تحویل داده بشه (ما یه دفتر خصوصی هستیم درست تو دل یک اداره) و حتی تا حکم تخلیه رو هم آوردن ولی ... ولی مدیر ما خیلی خیلی زرنگ تر از این حرفاست و نذاشت همچین کاری اتفاق بیفته

دیروز یکیشون اومده همون که هر روز میومد که اینا یا باید برن یا باید اتاقشون نصف بشه (البته اینا رو با لحن شوخی میگفت ولی در واقع داشت میگفت که باید برین ) میگه لازم نیست اینا برن همینجا خوبه برا چی برن - برن کجا - برن که چی بشه ...

گفتم نه تو بمیری از بالا دستور اومد که نباید بریم زبونت عوض شد آرهههههههههههه

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دانشجومعلم چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 11:42 http://Www.dabeer92-new.blogfa.com

سلام اره تا دست زور رو سرشون نباشه زور میگن همینکه دیدن دارن صایع میشن کوتاه میان و خودشون دوست جا میزنن. کلا اداره ها نمیدونم چرا هرکسی فک میکنه اون قسنت ارث باباشه بسکه تو کار و بار دیگران دخالت میکنن

سلام دوست عزیز
آره متاسفانه- همیشه خدا هم بیکارن ندیدیم تو این چند ماهی که اینجا هستن کاری داشته باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد