21

کائنات این روزا به نگاهتون نیاز دارم به توجه تون به انرژی مثبت تون

همراهم باشید لطفا  من حرکت اول رو کردم هولم بدید لطفا

خدا جونم کمکم کن


و اما کوهنوردی جمعه این هفته کوهنوردی نبود دره نوردی بود

از دره  آسیاب خرابه شروع کردیم و مرزه دره سی و آخرشم رسیدیم روستای داران

14 نفر خانم و 11 نفر آقا

اولش خیلی غر زدیم که این چیه داریم پیاده روی میکنیم  و این حرفا

ولی  بعدش دیدیم نه جاهای خیلی خوشگلی منتظر ما بوده

یه آبشار خیلی خیلی قشنگی نزدیکی های مرزه دره سی بود که عالی بود

الان یه زیبایی خاصی داشت با هوای عالی اون روز

ولی تو بهار طبیعتش فوق العاده میشه

باید پیشنهاد بدم برا گروه تو بهار یه برنامه بریم اونجا

با هم گروهی هاهم خوش گذشت اتفاق خاصی نیفتاد همه چی عالی بود

رئیس هیت ازم خواست تو تست صعود زمستانی شرکت کنم که منم قبول کردم ولی ساعت تست 8.30 صبح هست که نمیتونم برم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد