22 در هم

دوسال تموم شد

به این زودی   با همه خوب ها و بدهاش    با همه کم و زیادها

سرکار اومدن من دیروز دوساله شد


دستم به نوشتن نمیره ولی میخوام تو خاطراتم داشته باشم

جمعه هفته پیش

گروه 11 نفری رفتیم برا اردوی انتخابی صعود زمستانی هرچند که من صعود اصلی رو نمیرم ولی تمرین رو رفتم

و جالب اینه انتخاب هم شدم و گفتم هم که نمیام

نه اینکه نتونم برم ولی ریسک رفتن خیلی بالاست سردی که نه یخبندون داره

گفتن اگه بریم همه تجهیزات رو برامون تهیه میکنن ولی حالا تا اینجا 90 درصد قطعی هست که نمیرم تا چه شود

ولی این تمرینی که رفتیم یه جایی نزدیک و یکم بالاتر از تورگان بود گوزی قیه سی  ولی مسیری که رفتیم یکم سخت تر از همیشه بود  خدا بده برکت به پاها و وضعیت جسمانی خودمون که هیچی نفهمیدیم و بیشتر به همون خاطر انتخاب هم شدیم

از اون یکی گروه هم بودن که آماده بودن ولی انصافا سن و وزنشون بالا بود که ریسکش بیشتره

از 5شنبه عصر هم داداش اینا اومدن داره خوش میگذره

دیشب هم دختر عمو و شوهریش برا شام مهمونمون بودن  و یه دور همی خیلی خوبی بود

از دیشب  خاله هم اومده و جمعمون جور جور شده  امشب هم شام قرار بریم باغ دوست داداشی

بعدش هم اگه خدا بخواد خودم میرم یه مسافرت کوچولو

خدا جونم یه سوال دارم هدف این آدمای هیچکاره گیر بده چیه؟؟؟ بازنشسته یه جای دیگه الکی الکی اومده نشسته داره 4 دستی حقوق اضافی میگیره به درک حالا گیر دادنش برا چیه دیگه نمیدونم  پیش هرکی میگم فلانی گیر میده  میگن مگه اون چیکارست؟؟؟؟؟؟؟

خیلی برام سواله وقتی گیر میدن چی به دستشون میاد ؟؟؟؟؟؟؟؟


و خدا جونم خیلی خیلی ازت ممنونم به خاطر خیلی آدمای خوب

همیشه از بد بودن انتظامات هامون گفتم امروز میخوام بگم این 3 تا عالین  یکم بیشتر از عالی بودن  با اینا حس امنیت به آدم دست میده مودب و مهربون

فهلا همینا


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد