23

شنبه شب رفتیم باغ دوست داداشی خوش گذراندیم دور همی  هوا سرد نه خیلی سرد بود ولی با بخاری نفتی حال کردیم

چقدر خوب بودن بخاری های نفتی  گرماش چند برابر بیشتر از این گازی ها هست هرچند دردسر اونا هم بیشتر بود

دوشنبه هم داداشی اینا صبح زود رفتن


امروز هم من میرم تهران و از اونجا مشهد 4 روز مشهد هستیم و دوباره تهران

هفته بعد رو مرخصی گرفتم که مجبور نشم زود بیام


شمام میاید میخونید یه کامنتی هم بزارید دیگهههه


نظرات 2 + ارسال نظر
آنیتا دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 08:44 http://anivamilad.blogfa.com

مشهد خیلی خوبه داخله زمستون حال و هواش فرق داره با بقیه زمانها.زیارتت قبول خانم گل.مرسی که اومدی به وبلاگم

مرسی عزیزم
ممنونم که اومدی به وبلاگ من
ایشالاه همیشه مهربون باشین و مهربون تر البته به نظر من اگه بعضی وقتا بدخلقی ها نباشه آدم به مهربون بودن طرفش پی نمیبره
همیشه خوش بگذره یلداتون هم مبارک

امین پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 03:43 http://pll.blogsky.com

سلام
دیدم کسی نظر نگذاشته گفتم الان شمام شاکی میشه
اونوقت شر درست میکنی
خب آخرش نفهمیدم شما درستون رو تموم کردید یا دانشجو هستید آیا
راستی من توی قبلی نظر گذاشته بودم ولی ادرس وبم رو انگار نگذاشتم میزارم باشه خدمت شما بلکه شاید سر زدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد